Translate

utorak, 12. srpnja 2011.

POD UČKUN

Pin It
  

Pod Učkun
( Drago Gervais )
 
Pod Učkun kućice bele,
miće, kot suzice vele.

Beli zidići, črjeni krovići
na keh vrapčići kantaju,
mići dolčići, još manje lešice
na keh ženice kopaju.
 
Cestice bele, tanki putići
po keh se vozići pejaju,
i jedna mića, uska rečica,
pul ke se dečicaigraju.
Na sunce se kućice griju,
na turne urice biju.



Drago Gervais, pisao je pripovijesti, feljtone i komedije ( Reakcionari, Brod je otplovio, Radi se o stanu, Karolina riječka), ali je u književnost ušao prije svega kao čakavski pjesnik. Već prvom zbirkom Čakavski stihovi (1929.) postigao je velik uspjeh i postao ne samo pjesnik svoga zavičaja nego i jedan od naših najboljih dijalektalnih pjesnika ( wikipedija ).

Kako biste lakše razumijeli stihove, možete poslušati pjesmu u modernoj izvedbi koja prikazuje ono o čemu pisac govori.



Lijepi pozdrav, i ugodno se smjestite u debelu hladovinu s čašom ledene limunade.

25 komentari:

Anonimno kaže...

uuu, jako mi se dopadaju kućice. pravi ljetni morski suvenir!

Suzana kaže...

Pjesma je svevremenska, kučice su super-baš izgledaju kao da ih je sunce izblijedilo svojom snagom.

Stefiart kaže...

Prekrasno je tu pod učkon..Lijepi pozdrav!

Ankica Vucetić Cepulo kaže...

Ma predivni stihovi i još s tvojim kamenim kućicama!!

Jelena MS kaže...

preslatke su!

Marina kaže...

Kako lipo :)

HRANDICA kaže...

Kučice su ko iz bajke. Bravo.

Tincha kaže...

Kućice su preslatke! Jako su fora!

Olija kaže...

Obožavam takve prirodne suvenire, prekrasni su!
Pozdrav

LivesArt kaže...

Savršene kućice, sa pogođenom pismom bili zidići, crveni krovići ...

Lilly... kaže...

Joj, meni su ovo tako super suveniri! Da se mene pita zabranila bih one kineske đinđurije i dala vjetar u leđa ovakvim domaćim umjetninama! A ti bi onda štancala i štancala... :D Ljubim!

Pipi kaže...

Medulin je prelepo mesto. Sve je lepooooo.. Pusa

Unique Hrebina kaže...

naherena kučica mi je stvarno fantastična :)

Keks kaže...

Odlično, odlično, odlično! Ne znam koja mi je originalnija i ljepša!

Prirodna kaže...

kako ti od kamenčića stvoriš ovakvu umjetnost?? jesu li to kamenčići ili neka dorada kamenčića?????????? woooooooooooooow, ali stvarno je genijalno :) :)

Tatjana kaže...

Zahvaljujem se Vama što me obasipate komentarima punim podrške.

@Medena
Ovoga puta nema kamenčića,to su morske naplavine,probrane i netaknute,osim bojom.Sve su prirodnog oblika,tj. onakvog kako su ih more i vitar oblikovali.

Nasmijano nebo kaže...

mani ne treba prijevod. ja sve razumijem. i uživam u ljepoti Istre, pa makar i u obliku naplavina. prekrasne su!

Sandra Z kaže...

jooooooj, kako su slatke ove tvoje kućice! .... joj što ću sada, nek me nekom čarolijom smanje, pa da se i tu uselim :))

Nely kaže...

Joj kako je slatko..stvarno bajkovito izgledaju:)

Goge kaže...

Odlično. ove tvoje kućice kao da pričaju što im se dogadjalo tijekom vremena.

Sanja kaže...

Eto i mene, malo sam u zaostatku, al tko će tebe stići :))) Radiš non-stop!
Kućice su ti super!!! Pjesmicu nisam baš sve shvatila, al najbitnije jesam ...bijeli zidići, crveni krovići i vrapčići pjevaju...a Tatjana radi i pjeva s njima :)))
Lp

Biljana kaže...

Draga, puna si iznenađenja, kucice su ti mrak, suvenir, koji bi ja definitivno ponijela sa sobom poslije ljetovanja:-))
Pusa

Majto kaže...

Već me tri puta nešto omelo u čitanju ovog posta! E, sad neće! Ovo je preslatko koka!!! Kućice su za sto!!! Baš po mom guštu! Bravo, bravo, bravo!!!

Unknown kaže...

Prelepi stihovi, a kuciceeee....savrseno.Kako leto diiiiivno kreativno deluje na tebe!

Anonimno kaže...

super suveniri!!! Bilo bi dobro da ih na našoj obali ima više takvih, a manje kineskih ;)
Prodaješ ih u svom dućanu ili?

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...