Translate

subota, 20. kolovoza 2011.

KUĆICE DOBRODOŠLICE NA PRUGICE I TOČKICE

Pin It

U jednom je postu davno, Tea pitala "Što je slađe od prugica? Točkice!", kaže.
A ja sada pitam "Postoji li išta slatko koliko i točkice? Daa! Prugice!"

Za ove prugaste kućice od trokutastih oblutaka kriv je Mladen Grdović. Verojatno se pitate kakve on ima veze s time pa ću Vam objasniti...Neki dan kada smo mr.Perfect i ja krenuli počistiti najdražu mi plažu od naplavina, Mladen Grdović odlučio je održati koncert u selu. Ali ne samo istog dana, već i na istom putu do moje uvale!!!!

A? Što??? Ma dajte ( psujem ), pa kako? ( psujem ) Pa to nije ( psujem ) normalno ( psujem ) pa što baš (psujem ) danas? ( psujem ) Sada ( psujem, psujem, psujem ) ??????

Na kraju smo se okrenuli, otišli s druge bande, a naplavinama ni traga ni glasa. Samo golo kamenje...






A zbog sveopćeg kaosa na tržištu nekretnina i pomanjkanja građe, apeliram na Vas štovano pučanstvo, da se zadužite po vrlo vrlo brižnim uvjetima pri nevjerojatno zaštitničko-majčinskim institucijama ( savjetujem švicarski franak ) kako bi pokrenuli naše letargično gospodarstvo i time ...#$@&"??#@ˇ<ˇ_>&$$.......#@......#!

Lijepi pozdrav!









Linking up to :

The Shabby Nest

42 komentari:

Tamarelis kaže...

predivno... tako su slatke da bi ih po cijeloj kući naslagala.. :)

Sandra Z kaže...

Pa ovo je .... bip .... fenomenalno. Ovo bip je onaj dio kad se kaže nešto neprimjereno na tv-u. Kao tvoje zagrade zbog Mladena. E di baš ode onuda? Kao da nije imao neko drugo mjesto. Ali "naštrumfao se krivu curu". Di nema naplavina ima kamenja i Tatjana koja graditi znaaaaaaaaaaaa ... tra-la-laaaaaaa

Pozdrav graditeljici :))

Atolye Shabby Chic kaže...

Great idea!! l love them. :))

Anonimno kaže...

Al moram priznati da ove kamene kućice su pun pogodak. Fala ti Grdoviću, živio!!! Pusa :)))

Romana kaže...

Ovo s kamenjem mi je puno ljepše od dašcica! Ovo s kamenjem se malo savršenstvo! :)

LivesArt kaže...

Slatke li su ...

eda kaže...

Koja si ti neumorna graditeljica!! I kao prava businesswoman zagovaraš i povoljne kredite:))
Ovi kamenčići su me doslovno očarali... ali ipak - plava!!

Sara kaže...

Super ideje..za pravu dobrodošlicu :))

Violet Fairy kaže...

Moram reći da su me kućice očarale! :D *-*

an. kaže...

sve što radiš kao da je izašlo iz moje maštarije! Prelijepe kućice! Ja ih sanjam već dugo na haljinicama al nikako ne stižem

Sandra kaže...

Odlične su:) Ona desno sa nakrivljenim smeđim krovom mi je najbolja.)))

Tatjana kaže...

Hvala Vam,nije lako danas ziđati,znate i same kakva je situacija

@Tamarelis,hvala,i ja sam u istom iskušenju

@Sandra Z.,Otpozdrav

@Rea nešto,gušti su gušti

@Eda,samo je jedna...

@An,da znam šivati vjerojatno bih ih i sama već odavno nakeljila

@Sandra,takvi su rariteti,najteže ih je naći

bensedin art kaže...

Hoću i ja ovo:))))! Jako mi se svidjaju kućice, moraću nešto da poradim po tom pitanju....

Anonimno kaže...

Ja bih se uselila u one zadnje, crvene...!

MartaV kaže...

jadan Mladen,hehe....preslatke kućice i ne bih imala nista protiv koje :)))

Goge kaže...

Preslatko. Točice su in, ali ni prugice ne zaostaju.

Pipi kaže...

Neeeeeeeeeee, ja na reci skupljala kamenje prekjuce. Tatjana ti citas misli na daljinu, ili ja tvoje, ili nas je kucemanija bas drmnula jako, ali jakooooo. Ali neka je. Mislim da cu i ja da vas odusevim mojom idejom, samo da malo uzmem predaha, imam neke vaznije stvari da radim, ali bice.
Ovo je divno ispalo, predlazem da nastavimo kucemanijsko delo.
Zaljubila sam se u kucice, a tvoje su fantasticneeeeee.
Hvala sto postojis i manje psuj. nekako imas toliko energije da je steta trositi je na psovanju, hihihihi kissssss ;)

Pat kaže...

Lovely soothing shades or blue and pink - both with a hint of grey. Nice!

Inddu kaže...

Zaista jedinstvene stvari... Malo sam prošunjala po blogu i već me uvukao u svoje boje... jako je lijepo :::DD

Melanie kaže...

Adorable!

Tatjana kaže...

@Amila,hvala!

Angie kaže...

Priznat ću ti.... nisam htjela do sada komentirati nijednu kućicu! Namjerno! Jer sam hiper-ljubomorna! Hiper-ljubomorna!!!! Kužiš???? To je jače i od mrzim. Ali ne mogu više izdržati. Morala sam ti ovo reći... eto....teško mi je za priznati, ali su .... nedostižne....

Unknown kaže...

Slatko, slatko, najslađe!

Suzana kaže...

Ei, toliko je vruće da selektivno čitam-slike gledam pozorno i nove kučice mi izgledaju kao da razgovaraju magneti na frižideru. Zavidim im jer se hlade....

Nely kaže...

Ma ove bih si sve preselila u svoj kutak...preslatkooo:)

Tatjana kaže...

@Angie,eto i to smo riješile :)

@Suzana,može i tako!

Svima veeeeeliki pozzzdravčić!!!!

Mare kaže...

ove tvoje nekretnine govore 1000 jezika:))).....
neka me nitko krivo ne shvati ali na početku sam se uplašila od moguće veze g.MG i ovih kućica:(...

Amanda kaže...

What a great project! :) I've featured this post on Craft Gossip here:
http://homeandgarden.craftgossip.com/rock-and-driftwood-welcome-sign/

If you would like a "featured by" button, you can grab one here:
http://homeandgarden.craftgossip.com/grab-a-craft-gossip-button/

Unknown kaže...

Jednostavno fenomenalno! Šta više reći?!

emmaolju kaže...

sublime merci

Tadeja kaže...

'oče biti dovoljno ako ti kažem da je moj kredit u šv. francima? Smijem ti se pridružiti? Fenomenalno psujem, opće ne zastajkujem, mogu i zapjevati, možda ne znam bolje od Grdovića, ali trijeznije svakako :)
Kućice su previše lijepe, za ograničavati ih epitetima. Doista umjetnost!

χρυσάνθη kaže...

Γειά σου Tatjana !!! Χαίρομαι που σε βρήκα !!! Πολύ ενδιαφέρον το μπλόγκ σου !!! Φιλάκια !

Tamara kaže...

kućice su prelijepe, jako si maštovita!!
nažalost i ja imam kredit u francima!!!!

Tatjana kaže...

Hvala Tamara,stvarno mi je žao za CHF :((

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ kaže...

I just loved all of them.

Amy {The Red Chair Blog} kaže...

Very clever! Darling in any language :)

Anonimno kaže...

kapa dole...:-)...toliko pozitive u radovima!!!1

ana@carpe_diem kaže...

sad, kad sam ovo čudo vidila, dođe mi da uzmem lampu (mrkla je noć) i odem do plaže...
a to je najlakši dio.

Tatjana kaže...

Thanks Amy,hvala Anonimno,hvala Ana MB-hajde onda :)

Anonimno kaže...

MALENA! PRELIJEPO,MEDENO!!!!! PUNO ZELJA.....SRETNA NOVA 2013!

Tatjana kaže...

Hvala Anonimno...također sve najbolje u 2013!!!

josette.272@gmail.com kaže...

c est sublime bravo biz

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...