Translate

utorak, 4. veljače 2014.

AJDE SVOJIM PUTEM IDI DALJE!

Pin It

Dok vani sunce neumorno grije i prži redom sve pred sobom, ja sam se eto odlučila povući u debelu hladovinu svog doma. Ne znam kako vi podnosite ovo vrijeme, ali meni je eto, brat bratu, sestra sestri i ne znam komu više što, dosta i preko glave! U prognostiku vremena uopće se neću upuštati, pustit ću mašti na volju, igrat ću se, izmišljati i raditi još štošta drugo ( čak i ono što i vi ne bi i bi radili ), a sve dok ne prođe ovo ... ovo (ne)vrijeme. Adio, bok, ćao!


6 komentari:

Sanja kaže...

Očito ti je odgovarala debela hladovina tvog doma :)
Supač vješalica...divan OS, ptičica=lijepa, bucmasta, savršena i još k tome pjevuši :)
Baš si me razveselila svojim najnovijim izumom!
pozzz

ana@carpe_diem kaže...

koliko tehnika tu ima!! izvrsno!

Ada Deniz kaže...

Çookkkkkkk güzel:))))

Good Ghost kaže...

Slatka ptićica. Pošalji malo sunca u sjevernije krajeve :)

Nataša kaže...

Ovo je rad koji je na mene ostavio poseban utisak. Da se razumemo, volim tvoje radove, naročito plavu boju na njima, ali ovaj mi je, do sada, najbolji. Ne znam zašto, možda me je vreme darilo u glavu, ali stojim iza toga da je najbolji do sada!

anca kaže...

wonderful work! love it.

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...