Translate

petak, 3. lipnja 2016.

BABA ( TANJA ) I NJENE OVCE

Pin It

Čuvala jedna baba sama na selu 2000 ovaca. 
Došla novinarka da napravi reportažu o tome.
Bako kako uspijevate da sami čuvate 2000 ovaca?
Pa ja ti to radim cijelog života, navikla sam ja na to.
A koliko Vam teži jedna ovca?
Crna ili bijela?
Pa recimo bijela.
30kg.
A crna?
Pa isto.
Dobro, a koliko mlijeka daje jedna ovca?
Crna ili bijela?
Pa recimo bijela.
Pa 2 litre.
A crna? 
Pa isto.


Dobro, a koliko vune od jedne ovce dobijete?
Crne ili bijele?, upita baka
Recimo crne.
3 kg.
A bijele?
Pa isto.
Prsne novinarka, zajebava je baka : 
Pa dobro, koja je razlika između crnih i bijelih?
Pa bijele su moje.
A crne
Pa i one su moje.


Kao i u životu! Beee!

0 komentari:

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...